Чи зникне з маршруток у Чернівцях російський шансон, а з барів – попса

Підприємців, у закладах яких (чи транспорті) звучить музика російських виконавців закликають до патріотизму

Минулого тижня начальник управління культури Чернівецької ОДА Віра Китайгородська закликала підприємців, що здійснюють пасажирські перевезення, власників барів, ресторанів, кав’ярень та інших закладів громадського харчування, відмовитися від трансляції музики російських виконавців і, натомість, основою зробити твори українських виконавців.

– Просимо проявити громадянську позицію, національну свідомість і патріотизм та зробити основою пісенного репертуару твори українських авторів, зокрема на національно-патріотичну тематику (козацькі, січові, стрілецькі пісні, твори про Україну, відвагу, любовну лірику), – йдеться у повідомленні В. Китайгородської.

Очевидно чиновники від культури вже виконали всі нагальні завдання: розбудували сільські заклади культури і бібліотеки, добилися достойних зарплат для своїх працівників, забезпечили бібліотеки новими надходженнями, довели до пуття музеї й кінотеатри. Тепер вирішили покерувати транспортом і ресторанами.

Втім, чи зникне з маршруток російський шансон, а з барів – попсові пісеньки російських виконавців, мають вирішити самі власники.

Підприємці, в яких ми запитали, чи готові вони змінити музичний репертуар, всі як один погодилися. Мовляв, ми не сепаратисти, щоб не підтримувати українське. Але це на словах, а коли і як підтримуватимуть на ділі, поки не кажуть.

– Це хороша ідея, – каже директор чернівецької фірми перевізника Павліна Храпчинська. – Якщо треба буде знайдемо кошти, щоб закупити диски і раді будемо вмикати у маршрутках саме українську музику.

– Композиції російських виконавців ми намагаємося не вмикати взагалі, – каже менеджер одного із місцевих ресторанів Олександр. – На нього і попиту наразі немає великого. Часто у наших музикантів замовляють українські пісні, або ж російські, але українських виконавців. Про те, чи будемо вмикати козацькі чи січові композиції, гадаю, що ні. Хіба на бажання клієнтів.

У молодіжних кав’ярнях і пабах кажуть, що відмовитися від російського репертуару можуть, а ось від англомовного – ні. Адже, незважаючи на те, що все українське набуває популярності, відповідної кількості різножанрового українського продукту просто немає.

Віталія КОЗМЕНКО, 13.09.2014     Джерело:http://vidido.ua